Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

torsdag 18 februari 2010

äntligen klar!
jag är hungrig..!

så nu har jag suttit hela kvällen och gjort en himla energi uppgift som jag började på idag. 
hur kan någonting vara så krävande som blev ett sånt litet resultat, det är ju sorgligt.
jag skippade träning + glee för det här..

imogron blir det till och sitta och skriva del två i energi uppgiften efter skolan. sen packa och sen komma i kapp med resten utav skolarbetet.. h e h e..

blir inget med Rebecka imorn tyvärr.
Elin kommer jag inte heller få träffa förens om en vecka..
har inte sett henne på hur länge som helst nu, ännu mera sorgligt.
knappt pratat med henne alls.. 

nä nu ska jag faktiskt lägga mig.
det blev för sent i går och nu är jag trött!

23.28  ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.