Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

lördag 27 februari 2010

en dag

i går var det ju som sagt musikel. den var söt, haha.
sen efter det så fanns det inget annat att göra än att dra sig hemåt.

sen väl hemma så gjorde vi inte ett skit. jag var allmänt trött och ida ännu tröttare. vi la oss runt fyra och gick upp typ tio i morse. ida drog vid elva, hon skulle hem och plugga.

jag ska städa mitt rum, men inte gör jag de inte.

jag håller på att dö vad jag vill träffa elin nu! 
åhh jag får typ ångest..

jag ska i alla fall nu lägga mig i sängen igen, lyssna på några grymt bra låtar.
sen ska jag ta tag i mitt stökiga rum.

senare blir det till och åka med mamma och köpa skor.

hej så länge!

vi är fett coola
fett snygga
fett fina
fett fula
fett söta
fett feta
fett mycket fett

det är vårat nya ord. som jag ska ungefär 1000000000 gånger i går (:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.