Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

söndag 28 februari 2010

klockan börjar närma sig 12.

jag som hade lovat mig själv att jag skulle lägga mig tidigt. 
jag har ännu inte duschat. som de kan gå. 
jag har inte pluggat ett skit i dag heller. 
faktiskt ingenting på hela lovet. det går bra för mig just nu. 
den senaste timmen har jag bara legat och läst bok.

min dag i övrigt var så att jag gick upp runt tre halv fyra. åt sen la jag mig i soffan och halvsov och lyssnade på musik. sen ah, nu sitter jag här och känner mig allmänt ensam. haha

jag har ingen lust att egentligen sova. vill hellre göra nått kul. men sova måste jag för att kunna hänga med lite i skolan i morgon.

jag hade en pause i min "inte äta så onyttigt bla bla bla" sak dagarna jag var hos Hannah. 
men den har slutat nu och de tycks jag ha glömt.
men imorgon ska jag träna, om någon mer ska det. 

snart börjar mars. vad händer då? hoppas inte att snön ska ligga kvar i alla fall.
de ska bli nollgradigt i morgon.
mars ska ju vara en vår månad. typ hela min familj fyller år i den så måste börja tänka på presenter. jag ska i alla fall köpa shotglas till min bror. någon som vet något bra ställe, som har snygga shotglas?

sen måste jag träffa milla någon dag framöver för att ge henne "presenten" som jag har köpt.
hon fyller ju på tisdag, lika så gör ida. 
men hennes present fick bli musikalen, haha.

hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.