Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

fredag 26 februari 2010

Lite snabbt vad som hände dagarna hos hannelina.

lör: jag kom ner halv sju typ. vi åkte och hämtade upp jossan. sen hem och äta. ida kom. vi åkte till johanna i valinge. vi var där och hade allmänt trevligt med folk. sen vid ja runt 5 på morgonen var det dags att sova. alla skulle sova hos johanna för det var ju inte jätte lätt att ta sig hem i det snöovädret. ja så vi sov alla där. de va ju trevligt. i alfons spya lukt. mmmmmumma.

sön: vi åt frukost och så hemma hos hannah. sen åkte vi hem vid 11. blev en slapp dag med promenad vila, film, sova. ja en seg dag helt enkelt. på kvällen kom även amanda. som sov där.

mån: vi tre åkte till stan. hannah skulle träna sen gick vi på stan och fikade. jossan var me med.
sen kom vi la hem typ 6. då var jag och hannah bara hemma och tog det lugnt. sen så gick jag ut runt 12 och spelade fotboll med cc i jätte hög snö! 
en snöängel blev det med, himla fin var den (;
sen gick jag hem till hannah igen och vi la oss.

sen blev det en härlig sovmorgon på tis: jag och hannah segade och åt frukos satt vid datan. hannah drog och tränade istan, jag orkade inte hänga på. så jag var hemma. sjukt trött. sen drog jag och cc ner till affären, sen chill hemma hos honom bara.
sen på kvällen hemma hos hannie så kom jossan och johanna och vi badade bastu. åt en massa god frukt och rullade oss i snön. bild bevis finns (;
sen efter duscha m.m så blev det kex och ost och mys i sängarna (:

ons: blev det att jag packade åt och drog hemmåt.

så de är vad jag har gjort (;

bild på min och hannah, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.