Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

söndag 28 februari 2010

vi pratade..

till en början om något helt annat som inte alls berörde detta ämne som sedan växte fram.
en plötslig fråga ledde till ett plötsligt svar.
det var uppenbart för mig men inte för dig.
jag hade ingen aning om att de fanns fler som kände så utanför min bekantskaps krets. det är bra i bland att han någon från någon annan stans. även om det bara är några mil kan det bli en annan värld. en annan atmosfär. det får en att se saker lite större, lite annorlunda. 
det var en ytlig sak, egentligen.
att du tänkte så gjorde det bara ännu mera konstigt att jag med tänkte så. att det åter igen visas att livet kan överraska en.

prat prat prat.. bla bla bla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.