Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

onsdag 28 juli 2010

idag steg jag upp på tok för tidigt för att vara okej för mig.

sen blev det lunch ihop med mamma, pappa, bror och Toulis.
sen gick jag bror och Toulis på stan. jag hade egentligen ingen lust att titta i affärer. jag kände mig seg och hade ont i magen.
sen blev det kaffe på Ehouse. sen bar det av till mammas jobb för kladdkaka. rebecka skulle även dykt upp men tyvärr krockade våra tidsplaner. sen efter mycket om och men drog vi till torp. jag är en sådan människa som är ritkigt seg och tråkig att gå och shoppa med. så jag höll mest utkik efter ett par nya gladiator skor. men hitta inga som föll mig i smaken (mina gamla börjar trasa sönder..) men det blev ändå en grå tjocktröja fån JC. jag har längtat efter en sådan tröja på tok för länge. 

väl hemma igen så blev det mest slapp framför datan. jag och anna har försökt lösa det ena och andra med min dator utan att lyckas något vidare. jag är faktikst sjukt trött och egentligen mest bara sugen på att sova eller bara .. försvinna? 

jag har ätit godis så känner mig helt äcklad..
är trött på det mesta och vill bara utomlands och en sak till jag vill festaaa! när jag blir pigg igen.
men så lär det ju inte bli..

kvällen ska jag tillbringa med rebecka (:
imorgon blir det jobb för hela slanten.
fredag är det ledighet och jag har paxat Minna. 
det kommer säkert regna men det vill jag innnteee! klara och co på kvällen?
lördag jobb.. inte okej. umgås med anna och toulis på kvällen eller vara med ida eller göra något annat..?
söndag sa jag till klaris och saris att vi kunde gå på bio men det är ju helt fel. för det går icke.
men kanske på måndag tjejor..??

H E J D Å 

p.s hittade ett linne som jag vill ska bli mitt i carlings för 120:- 
men orkade dock inte köpa det. jag har som sagt ingen lust alls? vad händer med mig.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.