Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

torsdag 12 augusti 2010


I går kväll låg jag hela natten och läste i min bok någonstans efter att jag läst ut den flöt allt sammans, för när jag sedan vaknade upp denna morgonen var jag fortfarande iklädd mina jeans och mitt linne. godispåsen var halvtom bredvid mig och i munnen befann sig den smaken man hatar som infinner sig där dagen efter den kvällen man glömt borsta tänderna.
i dag jobbar jag inte. idag gör jag inget mer andra ord. imorgon ska jag vara med elin. det innebär att jag måste städa i dag. jag orkar inte ens tänka den tanken, den får mig att vilja springa här i från. jag känner mig obegripligt trött, men jag kan inte somna. 

På lördag ska jag vara med Rebecka och jag jobbar inte. jag gav bort min dag och jag orkar inte bry mig. på söndag ska jag jobbar och sedan har jag en hel lång vecka ledigt. min allra sista vecka ledigt någonsin denna sommaren innan skolan börjar.

Nu sitter jag och lyssnar till låten real sugar som jag och sara lyssnade på i bilen hem i från jobbet här om dagen. då smög den härliga känslan sig på. den du inte kan sätta fingret på. lätt. det var så lätt att vara sitta där och lee när musiken fanns där i bakgrunden. 

Nu tror jag att jag har sett varenda film jag vet finns i världen. så gärna film tips tack.

Jag kan ju säga att jag längtar tills nästa månad då the romantics kommer ut. (:

Nu ska jag nog förmodligen krypa ner under täcket och börja på boken - 14 år till salu.





förra sommaren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.