Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

torsdag 8 juli 2010

hejsan hoppsan!

nu blandar jag ihop dagarna men ngn dag var vi inne i stan iaf tittade i affärer (:
eller vi hann in i två stycken och jag shoppade upp 1000:- så sen var ju inte sugen på så mycket mer just för tillfället.
sen blev det käk på söder, mysigt. tyvärr har jag inga bilder.. (som vanligt.. hehe)

saker på listan som jag inte lyckades skrapa ihop 
klänning
glasögon kedja (har det ett annat namn ksk)
laddar + batteri 

typ de? 

jag har nu i alla fall äntligen köpt min bustier som jag har trånat efter huur länge som helst. varit inne och tittat på den om och om och om igen. men så nu blev den min för 200:-

bilder på allt jag köpt kommer imorgon för hoppningsvis (: 
om jag hinner det.

nu orkar jag inte skriva mer.
nu ska jag små packa lite granna 

see ya!

p.s bio med milla imorn!! ((:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.