Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

söndag 4 juli 2010

jag måste nog börja med att klaga lite sådära jätte mycket...

jag blev så besviken för att jag ville träffat rebecka idag!! 
sen är ju hur trött i fötterna.. eller nej i hela kroppen efter jobbet.. tror jag snart avlider faktiskt..
så direkt efter jobbet bar det av till nästa som jag nyss kom hem i från. 
snart tänkte jag äta lite och sedan bara gå och lägga mig. orkar faktiskt inte packa idag.
jag tar ett senare tåg imorn så jag hinner packa imorgon (:
så vid 11 imron sticker jag och kommer hem i slutet utav veckan då jag även ska gå på bio med milla ((((:

sen blir det jobb lör-sön.

i sthlm planerar jag att införskaffa:
kamera laddar + batteri
svarta shorts (redan köpt, mammi köpte det till mig i berlin - gött)
sen var det något mer och något mer..??

sen var det något annat jag skulle komma ihåg som jag absolut inte minns..?

JO! gummistövlar!
det hade jag nästan glömt, men lisa påminnde mig i dag genom att ha på sig sina.
(ja tänka sig att det faktiskt regnade idag, men det var bara lite dugg på morgonen.)
men guud vad mycket folk det var på jobbet idag! 

jag somnade till och med på min lunch hahaa!
sen har jag pajat 2 koppar och ett glas denna helgen heja mig!
men frida lyckades ändå ta priset, hur många vinglas gick inte denna helgen 5? 10? haha.

men nu ska jag.. höm göra någonting vettigt (:

baaaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.