Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

lördag 3 juli 2010

skynda mig?

jag har precis duschat klart, måste gå om en halvtimme.
i kväll ska jag vara med pernilla, blir bara en kort stund tyvärr :(

imrogn hade jag ju hoppats på att få vara med milla å rubbi. 
men jag måste jobba kvällen med. vi får se på det (:

i dag kommer elin hem, hinner tyvärr inte träffa henne innan jag åker :(

nu ska jag packa in för jobbet.
kul att jobba den dagen då det ska vara rekord värme!!!! NEJ!

hoppas det inte blir så mycket folk på laxxen idag. hoppas alla ligger på stranden, så att jag kan sluta tidigare! (;

P.S

jag har kommit in på både PLUS och NTI nu. 
(jo, för om man söker i olika kommuner så kan man komma in på båda oavsett rang..)
så nu kan ajg välja vart jag ska gå, jag trodde inte jag skulle komma in på plus..
men nu gjorde jag det så nu står jag in för ett val igen..

plus gymnasiet uddevalla eller nti gymnasiet göteborg ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.