Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

fredag 2 juli 2010

jag måste skaffa en ny piercing plupp va fean!

nu har jag gått med bara en stav i läppen i typ två veckor ? 
det är så inte okej asså..

nu har nog viking öppnat igen, men jag orkar verkligen inte dra dit.. 
plus att jag bara har 50 kr å pluppen tror jag kostar 60 ?

Men jag måste egentligen köpa den idag, för på helgen har dem inte öppet och på måndag drar jag till STHLM! yeeay!

Vet inte om de blir hotell eller hos sis än, ringa henne sen kanskee?

För övrigt så är jag rätt hungrig redan? 
Jag tror att mammi kan ha gjort paniksar och ligger och väntar på mig i kylen. (Hoppas!)

För i morse vaknade jag utav ett bankande i väggen och något stil med: - Ni måste gå upp nu!

Så kvart i sju flög jag och Nadine upp ur sängarna för att dra till laxmötet. 
(som lyckligtvis bara höll på en timma och inte två)

nadine fick ta moppen, haha å jag fick skjuts utav simon, mohaha.

sen blev det hemfärd i sällskap utav sara och klara.
sen missade jag precis min buss hem när jag kom till ua, så jag fick vänta en halvtimme. den spenderade jag inte på bästa sätt, jag satt varken ute eller gjorde något vettigt. först satt jag inne, sen blev jag sugen på glass och vitamin well..

nu väl hemma är jag tröttare än tröttast.. 
det är as fint väder, men jag är så otroligt opepp på att ligga och sola själv. det är såå segt!

jaja vi får se hur de blir med den saken..

igår efter jobbet drog jag och nadine hem till hennes mammi, sen åkte jag, hon, daniel och alex och skulle bada. 
men några jobbiga människor hade tagit vårat badställe..!
så vi fick ta ett annat, men ingen ville bada, men nadine gjorde de för pengar haha.
sen åkte vi hem (molly tappade mössan på vägen :(..)
sen chillade jag och nadine tittade på sex and the city sen sooov vi.

jaja hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.