Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

måndag 12 juli 2010

S P A N I E N - lovee

jag säger bara! fan va gött spanien!
jag blev så lycklig att jag höll på att dö!

igår jobbet, vi skulle vara klara halv 8 men det lyckades vi inte riktigt med, så jag missade tåget.
men som tur är har man ju snälla arbetskompisar som skjutsar hem en. 
tack för det för annars hade jag missat mycket utav matchen.

jag skulle egentligen jobbat och bara lyssnat på matchen. men jag ångrade mig i sista sekund.
som det kan gå. därför blir jag straffad idag och måste jobba i kväll istället.

jobb imorgon med, sen blir inte inte jobb förens på torsdag eller fredag? något sånt.

det verkligen suger att jag inte kan vara med Elin idag!

det verkligen suger att jag har svinont under fötterna..

det verkligen suger att daniel åker till grekland idag och att elin nyss varit i turkiet.. jag vill med utomlands juu!

det verkligen suger att jag har tappat mitt busskort! fan vrf har jag inte registrerat det för?!?!

det verkligen suger att mitt rum ser förjävligt ut..

det verkligen suger att jag inte har tagit kort på det jag köpte i sthlm än..

det suger verkligen inte att eclipse var såå bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.