Citatet jag vill leva efter: - Jag ska aldrig frukta det oväntade.

 

måndag 19 juli 2010

jag är lat ..
det är min ända ursäkt

när bloggade jag senast? ingen aning
men lite vad som har hänt i mitt liv det senaste då
(ingenting..)

var det den 11 juli VM finalen gick? (hehe..)

jag gissar på det (:
så den 12 juli var jag ledig, minns dock inte vad jag gjorde då..?
tis - jobbade
ons - ledig - va med Elin tror jag? (:
tors - jobbade - va med Rebecka tror jag? (:
fredag - slappa?
lördag (igår) - jobbade - fallens med Elin - sov hos Elin
idag - var med Rebecka - jobbade

yes box!

imorgon - jobba - sooova
tis - jobba - sooova
ons - jobba - sooova
tors - jobba - sooova
fredag - jobba - rebban och snurrus?
lördag - varberg
söndag - varberg

så där ser de la ut nu ungefär. inte så himlans roligt.
när man inte jobbar så vill man bara sova för att kunna orka jobba. (:
så känns det.
jag väntar på att sommarlovet ska börja när det börjar ta slut..!

blekare än blekast är jag med. inte varit ut i solen på år och dar.. (:

nä nu ska jag upp om 7 timmar.. bäst att sova för jag är sjuukt trött!

natti (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vet att du vill, haha.